onsdag den 7. februar 2018

Photoshop

komponere et billede


Jill Waterman 1 år siden Hej Mr. Lave Noter. Tak for din kommentar og undskyld for nogen nød på grund af afhuggede hoveder i disse portrætter. Generelt, graden af beskæring til toppen af modellens hoved er noget mindre og kan læses som et forsøg på at understrege modellens ansigt. Som i enhver artform, komponere et billede, er meget subjektiv, og hvad der er rart for én person kan betragtes som problematisk af andre. I form af det billede, der beskrives betale opmærksomhed til baggrunden, dette portræt er specifikt anvendes som et eksempel på et problem for at undgå, at der ved udformningen af en miljø-portræt. Glad for at høre, at du er enig med artiklen i alt og tak igen for læsning! Besvar Citat



Disse er ikke svært bevæger sig for at lære i Photoshop, og vi holder det simpelt for dette kursus på stående belysning. Gå videre, hoppe i og har en blast.

Wow! Tak så meget for den anmeldelse på min fremlæggelse. Jeg var ikke sikker på, at hvis du indsender mit arbejde ville være prisen værd, da jeg er en amatør, men for at få den høje kvalitet feedback, som jeg gjorde, er virkelig en stor overraskelse. Det er den slags ærlige review, som er vanskelig at finde, men det gav mig både ros og kritik, og var meget hjælpsomme. Tak til hele holdet for at levere en uovertruffen oplevelse!— Stephen HoppeRead hele anmeldelsen "

Da vi havde gjort sensor 2 f-stop lysere (4 gange eksponering) ved at gå fra ISO 100 til ISO 200 til ISO 400, jeg var nødt til at kompensere med flash effekt, så godt. Da vi gik op med følsomhed, jeg gik ned med magt. To stop mere følsomme / To stop mindre strøm.

Wow! Tak så meget for den anmeldelse på min fremlæggelse. Jeg var ikke sikker på, at hvis du indsender mit arbejde ville være prisen værd, da jeg er en amatør, men for at få den høje kvalitet feedback, som jeg gjorde, er virkelig en stor overraskelse. Det er den slags ærlige review, som er vanskelig at finde, men det gav mig både ros og kritik, og var meget hjælpsomme. Tak til hele holdet for at levere en uovertruffen oplevelse!— Stephen Hoppe

Tak! Det var virkelig en fantastisk og tankevækkende gennemgang. Det er hårdt, når du rammer et punkt i deres arbejde med at få den type af kritisk gennemgang, der skubber dig fremad, og jeg tror du fyre gør så godt et stykke arbejde som jeg har set i betragtning af det format og ressourcer (som altså ikke er en person, kritik eller formelle portfolio review). Faktisk, din anmeldernes bud på et tidligere projekt, hjalp mig til at blive navngivet som PhotoLucida finalist i 2016, hvilket førte til et show på Annenberg Plads til Fotografering i LA.— Mike Magers





typer af fotografering


- Når du stopper for at tænke over det, der er så mange forskellige typer af fotografering, men måske et af de mest dynamiske, hurtigst voksende, udfordrende, givende og højeste indkomst potentiale typer af fotografering er, at folk, fotografering, og det er, hvad dette kursus handler om. Især i dette kursus vil vi se på, hvordan vi kan fange mere overbevisende og kommercielt levedygtige portrætter ved hjælp af naturlige og tilgængelige lys. Nu, problemet er, at tage et godt portræt er hårdt. Nå, det er, hvor denne naturligvis kommer i. I dette kursus vil vi vise dig, hvordan det kan gøres, og vi vil starte med at tale om at arbejde med naturligt lys. Her vil vi se på, hvordan vi kan bruge naturligt lys på mange forskellige måder for at skabe en bred vifte af udseende. Vi vil også tale om nogle kamera håndværk essentials. Vi vil tale om nogle af de indstillinger, som du måske ønsker at bruge, og hvordan vi kan tage billeder med en lille dybdeskarphed. Vi vil diskutere ting som, hvordan kan vi skabe bedre kompositioner, og jeg vil dele et par tips, som vil hjælpe dig til at komponere dine billeder på en bedre måde. Vi vil se på, hvordan vi kan arbejde med mennesker for at bygge rapport, og også stille og direkte i vores fag, og vi vil gøre en live demonstration skyde, så du kan se nogle af disse begreber i praksis så godt. Og så nær slutningen af kurset, som jeg vil dele et par tips om, hvordan du kan slå din passion i overskud, så du kan generere indtægter fra dit portrætter. Så hvis du er en kreativ pro eller ønsker at være det ene eller bare ønsker at lære hvordan du kan tage bedre portrætter, er dette kursus en perfekt pasform. Tak for sammenføjning mig. Lad os begynde. Genoptage Udskrift Auto-Scroll

Så Prud ' homme noter i bogen, Julia Child ankom i Frankrig, som Eliza Doolittle, at hendes mand, Henry Higgins; det var Paulus, på denne første eftermiddag i Rouen, der introducerede hende til det mest intime sprog, gastronomi. For Paul, hun blev både kunstner og muse. Fra en Eliza udbrød over beurre blanc (hun kaldte det "wonder-sauce"), Julia blev Paul ' s Margalo, den smukke fugl, som Stuart Little elsker og beskytter, og som han følger til steder ukendt. Julia kaldes Paulus, "den mand, der altid er der—porter, opvaskemaskine, officiel fotograf, champignon dicer og løg chopper, redaktør, fisk, illustrator, en leder, en smagsprøve, idé-mand, bosiddende digter, og en mand." Han tog billeder på hver tur, efterlader en optegnelse af gaderne i Paris og Marseille, af sin kone, og af hans egen spøgelsesagtig, elskede tilstedeværelse, hvilket afspejler det lys, at hun stemmer.

Den relativt lave omkostninger i forbindelse med daguerreotypi i midten af det 19 århundrede og de reducerede sidder tidspunkt for emnet, men stadig meget længere end nu, førte til en generel stigning i popularitet af portræt fotografering over malet portrætter. Stilen i disse tidlige værker afspejlede de tekniske udfordringer, der er forbundet med lang eksponering gange, og maleriske æstetiske af tiden. Skjulte mor fotografering, som portræt billeder fremhævede unge børns mødre skjult i rammen for at berolige dem og holde dem stadig, opstod fra denne vanskelighed. Forsøgspersoner var generelt sad imod almindeligt baggrunde og tændte med det bløde lys fra en overhead vindue, og hvad der ellers kunne blive reflekteret med spejle. Fremskridt i fotografisk udstyr og teknikker, der er udviklet, og gav fotografer mulighed for at optage billeder med kortere eksponering gange, og det gør portrætter uden for studiet.

amatør-og professionelle fotografer


Windows som en kilde af lys til portrætter har været brugt i årtier, før kunstige lyskilder blev opdaget. Ifølge Arthur Hammond, amatør-og professionelle fotografer har brug for kun to ting til at lyse et portræt: et vindue og en reflektor. Selv om vinduet lys grænser muligheder i portræt fotografering i forhold til kunstigt lys det giver rigelig plads til eksperimenter for amatørfotografer. En hvid reflektor placeret til at reflektere lys i den mørke side af ansigtet, vil selv den kontrast. Lukkertid kan være langsommere end normalt, der kræver brug af et stativ, men belysningen vil være smukt blød og rig.

En introduktion til at skyde vores første opgave: Ivy med naturlige og augmented naturligt lys.Jeg skyde en masse headshots. For virksomheder, modeller, talent og dem, der har brug for en god, naturlig skud PR -, Reklame-eller simpel personlig brug.Dette er en hurtig og nem måde at gøre nogle naturlige lys spiller med kun et par hvide kort til at hjælpe med at udfylde skygger. Du kan få Fome Core bestyrelser på de fleste kunst-forsyning butikker. Jeg har for nylig fundet nogle matte dem på Dollar butik.Billig værktøjer som disse kan virkelig tilføje nogle subtile fylde og i høj grad forbedre hudtoner og kontrast i billedet.

Tak for svaret Jill! Det betyder en masse. Undskyld hvis jeg kom ud næsten som et ryk. Jeg er virkelig ikke. Afhuggede hoveder er min pet peeve. ;-) Anyway, jeg gik glip af en del om den måde, der bestemt foto (optaget baggrund) skal ses som værende et eksempel på hvad man Ikke Skal Gøre. Min dårlige. Som du hentydet til, Visse dele af fotografering er subjektive. Ligesom smag i musik. Min kone har fået interesseret i fotografering. Jeg viste hende denne artikel, og vide, at det indeholder nogle meget gode info. Så igen, godt arbejde samlet! :-) MLN

meget bedre portrætter


Dette kursus er skabt til begyndelsen til begyndelsen af mellemliggende fotograf, der ønsker at bruge enkle redskaber til at gøre meget bedre portrætter. Vi vil undersøge nye måder at bruge naturligt lys, augmented naturligt lys, blitzlys med både naturligt lys og som det vigtigste lys alene, og hvordan man skaber vores egen virkelighed med kun en enkelt speedlight.

Du ønsker måske at gøre billeder af mennesker, der går om deres virksomhed—leverandører på et marked, en menneskemængde på en sports begivenhed, den linje, på et teater. Du behøver ikke have dem til at blive vist kendskab til kameraet. Mange gange folk vil se dig, og derefter ignorere dem, fordi de er nødt til at koncentrere sig om, hvad de laver. Du vil seerne på billedet for at føle, at de får et ubevogtet, fluen-på-væggen-indblik i den scene.

portræt fotografering


Denne artikel var så hjælpsom! Jeg føler, at der er ikke mange artikler derude, der-adresse, hvilket gør emnet til at fremstå mere flatterende og følelse komfortabel, jeg helt klart behov for dette. Jeg har et spørgsmål om den del, der siger, at emnet bør udsættes for solen. Jeg er ung og ikke meget erfaring med portræt fotografering endnu, men jeg har altid skudt ind i solen, når solen var ude. I min erfaring fandt jeg solen på min personernes ansigter virker mere flatterende, at gøre deres hud ser dårligt og giver hårde skygger på deres ansigter, så jeg har dem ansigt væk fra det. Har jeg gjort det forkert? (Jeg plejer at skyde udenfor og bruger kun naturlige lys). Jeg ville sætte pris på nogle gode råd!

Jill Waterman 1 år siden Hej Unge McQueen, tak så meget for din kommentar. Jeg vil give denne ros videre til vores copyeditor og de folk, der skriver og vedligeholder vores redaktionelle style guide. De arbejder hårdt på det! Skal du holde læsning og skrivning i det, vi elsker at få mail! Besvar Citat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar